מה ההבדל בין תוכן לאתר לתוכן קידומי ?
כיום ניתן לראות כי יותר ויותר אנשים קוראים תכנים באינטרנט.
כתיבת תכנים נחשבת למקצוע הכולל לא מעט התמחויות כגון כתיבת תכנים לאתר וכתיבת תוכן קידומי.
קיים הבדל מהותי בין השניים אותו נסביר בכתבה הבאה.
מהו תוכן קידומי
תוכן קידומי כשמו כן הוא נועד לקדם את האתר באמצעות מילות מפתח מסוימות.
מילות המפתח אינה משימה פשוטה המחייבת לחשוב במספר היבטים- ההיבט של הלקוח- מה הלקוח מחפש, מה מעניין אותו. ההיבט הנוסף הוא הבנת מנוע החיפוש של גוגל- גוגל מדרג אתרים בהתאם לפרמטרים שונים המתעדכנים לעיתים קרובות ולכן יש להיות עם היד על הדופק.
בכתיבת תוכן קידומי חשוב מאד לדעת לפזר בצורה נכונה את מילות המפתח על מנת לא ליצור עומס , כך הטקסט יראה טבעי כמה שיותר.
נוסף על כך, חשוב מאד לתת דגש על צפיפות מילות המפתח- אם בעבר לא הייתה חשיבות רבה לצפיפות, הרי בשנים האחרונות חשוב לעשות שימוש נכון במילת המפתח על מנת שהמאמר יראה טבעי.
מהי כתיבת תוכן לאתר
תוכן לאתר מיועד עבור ציבור הקוראים ולא עבור מנועי החיפוש.
מטרת התוכן היא להעביר מסרים ולהעניק מידע לציבור הקוראים באמצעות המוצרים השונים. ניתן להבחין במספר תכנים בעת הכתיבה לאתר:
תוכן לדף הבית : תוכן זה מציג לקהל הקוראים את תחום השירות של החברה ולכן על התוכן להיות ממוקד.
כתיבת דפי נחיתה: תוכן זה נחשב קצר וממוקד במטרה להניע את קהל הקוראים ליצור קשר.
במרבית דפי הנחיתה תמצאו טופס הרשמה לשירות.
עמודי תוכן באתר: מלבד עמוד אודות ניתן למצוא באתר גם עמודי תוכן נוספים העוסקים בנושאים רלוונטים לקהל היעד.
רושמים מאמר שיווק או מאמר קידום? הקפידו על הכללים
בין אם אתם רושמים מאמר קידום או מאמר שיווקי, עליכם להקפיד על מספר כללים אשר יסייעו לכם בעת הכתיבה:
הקפידו על עברית נכונה: חשוב מאד לעבור על המאמר ולוודא כי העברית תקנית ללא שגיאות כתיב.
הקפידו על המסר: הקפידו על כתיבת מסר- חשבו מהו המסר של המאמר אשר ינחה אתכם לאורך כל הכתיבה.
ערך : בעת הכתיבה חשבו על ערך עבור קהל הקוראים שלכם.
ככל שהקוראים יעריכו את המאמר שלכם יותר, הדבר יבוא לידי ביטוי בכניסה מרובה לאתר.
עדכון : הקפידו על מידע מעודכן, כך הקוראים יקראו מאמר עדכני.
כתבה באדיבות מדיה ישראל כתיבת מאמרים לאתרים – לאתר הבית http://mediaisrael.co.il/