סטודיו למיתוג הוא המקום לו בעלי עסקים זקוקים על מנת להבדיל בינם לבין המתחרים שלהם.
בעולם של היום הרווי במוצרים דומים. המוצרים אינם נחשפים אל קהל רב.
כאן באה לעזרתם של בעלי העסקים סטודיו למיתוג
שתפקידו לדאוג לכך כי הקהל יצליח לשים לב למוצרים. ניתן לבצע זאת במגוון רחב של דרכים.
במאמר זה נלמד מהו סטודיו למיתוג מה המטרות שלו
ואת השלבים של המיתוג
מאמר זה מעניק לרבים מבעלי העסקים מידע על השירותים שסטודיו למיתוג מעניק
ועל כך כי המוצר הוא איכותי רק צריך למשוך את לב הלקוח.
סטודיו למיתוג מבצע עבודה זו בהצלחה יתרה
ומוצרים ממותגים הן בארץ והן בעולם הם הצלחה מסחררת.
עוד מאמרים מעניינים:
מהו סטודיו למיתוג?
מיתוג מבליט את ההיבטים החשובים ביותר של העסק.
הוא מבדיל את המוצר ממוצרים אחרים.
סטודיו למיתוג אחראי על יצירת הבידול הזה במגוון רחב של דרכים כמו:
עיצוב לוגו עלוני פרסום שונים אריזות על מוצרים ועוד
המיתוג השפה הוויזואלית של העסק מיתוג שאינו איכותי מספיק
יכול לגרום לכך כי העסק לא יצליח לעבור את המחסום הראשוני של השיווק.
לכן יש לבחור בסטודיו שמעניק את כלל השירותים שהעסק זקוק להם
על מנת ליצור שפה שיווקית זהה. בעלי עסק רבים טוענים כי שיווק איכותי מתחיל במיתוג.
צריכים שירות של מעצב גרפי מומלץ לעסק? תמצאו אותו רק אצל קרנף סטודיו!
אלו שירותים מעניק סטודיו למיתוג:
סטודיו למיתוג מסוגל להעניק שירותים רבים הכוללים שפה מיתוגים ללקוח השירות יכול להינתן לעסק חדש וגם לעסק מחודש:
- עיצוב לוגו – זוהי השפה העיקרית שבה הקהל יכיר את העסק לכן הוא חייב להיות מקצועי ולהתאים ללקוח.
- יצירת שפה עיצובית – על מנת להשיג את העיצוב הנכון . תשאול בעל העסק יניב את המטרות של העסק ובעזרת החזון יוכל ליצור עבודה טובה יותר של המיתוג
- מיתוג אריזות – אם הלקוח מוכר מוצרים שונים על מנת שהמוצר שלו יצליח למשוך לקוחות הוא צריך להיות מעוצב ואיכותי מבצע זאת בהצלחה יתרה.
שלבים של המיתוג:
א. בירור: השלב הראשון הוא השלב הבירור בו מבררים את מנות העסק ומטרתו על מנת לבדל אותו מהמתחרים שלו.
ב. בדיקת מתחרים – על מנת למצוא נקודות בידול יש להכיר היטב את המתחרים על מנת לבדל את העסק.
ג. הגדרה ומטרות – יש להגדיר מהו הייחוד בשירות שניתן ואת המטרה של השירות התשובות לשאלות אלו יוצרות את המיתוג.
לסיכום:
סטודיו לעיצוב הוא סטודיו שאחראי לשפה העיצובית של בעל העסק
בראש ובראשונה הוא אחראי על לוגו ולאחר מכן על השפה העיצובית הייחודית של בעל העסק.
שלבי המיתוג הם שלושה בירור של מהות העסק
ויצירת חזון לעסק השני בידול העסק ממתחרים
והשלישי מעניק לעסק את ההגדרה שלו כל השלבים הללו יוצרים את הבידול.